BENce

26 Eylül 2009 Cumartesi

feysbuk..

Buraya yazmaya alışmakta zor iş be kardeşim!Sevgili edinmek gibi..zor ve zahmetli!Aman Aman oyle okuyucu kıtlesi yapayııım,ınsanlara ulaşayııım öyle misyonlarım yok benim kendime..sadece şu girişi iki düzenlemeyi falan sıkıntısız öğreneyim yeter!

Kozalağım bugun triplere girmiş.Neymiş neymiiş onun internetteki kimliği başkaymış iş hayatı başka ben başka bi yerdeymişim.Yok yahu!Ben nerdeyim?Sen başkamısın?işte tanısam senı sevmeyebilirmiyim mesela?Yada nette baska bir hayat mı olusturdun?Nasıl yani?!Anlayamadım gitti...Anlayan varsa beri gelsin..Neyse kafamdan bisürü saçma sapan şey geçerken,çaaaaaatt...Evet evet!kapattı.

Bi yanım evden çıkıp sokaklara at kendini diyoor bi yanım giy pijamanı al şarabını otur...Yok Yok kendini kandırma kızım bal gibide çıkmak istiyorsun işte!Korkundan çıkamıyorsun hadi itiraf eeet...Yok yok ben adam olmam

Kedim kısır değilmiş!Sonunda bir kızı hamile bırakabildik!ne çaba!görülmeye değerdi doğrusu...kimse hamile kalmayınca pek bi gururumuza dokunmuştu doğrusu...Demek diğer çiftleştirdiğimde beni düdüklediler:(Yavruları oldudaa soylemediler.Söylemediniz de iyi ettiniz.torunlarımı ayırdığınız için iki elim yakanızda öbür tarafta bilesiniz

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa